טיפול אינויזליין לבני נוער

טיפול אינויזליין לבני נוער – יישור שיניים שקוף

אין שני מקרים של בני נוער זהים, ולכן Align Technology מקדמת ללא הרף את פתרונות הטיפול הדיגיטליים שלה של Invisalign. זה מאפשר למשרד שלנו לספק פתרון ייחודי ומותאם ליישור שיניים מדויק יותר ושומר על המתבגר שלך להתקדם.

עם החידושים הקנייניים של מערכת Invisalign, כגון חומר SmartTrack, החיוך של המתבגר שלך יכול להפוך במהירות של עד 50% מהר יותר.* וככל שמתבגר שלך הופך לאדם שתמיד ראית, הוא או היא ימשיכו ליהנות מהדברים שהופכים את נוער ייחודי.

הטיפול

מסע החיוך של המתבגר שלך מתחיל בסריקה או בהתרשמות. אנו נעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מומחי הטיפול של Invisalign כדי לפתח תוכנית טיפולים דיגיטלית מלאה כדי לתכנן את החיוך הטוב ביותר של המתבגר שלך בזהירות מתחילתו ועד סופו.

המיישרים

המתבגר שלך יקבל יישור ברור של Invisalign שנוצרו עם חומר SmartTrack הקנייני של מערכת Invisalign. במהלך הטיפול, אתה יכול לעקוב אחר הציות של בנך או בתך באמצעות מחוון על המיישר. המתבגר שלך ילבש את המיישרים במשך 22 שעות ביממה, אבל יכול להסיר אותם בקלות כך שיהיו פחות הפרעות לאורח החיים שלו.

השינוי

ככל שהמתבגר שלך מתקדם בטיפול, החיוך והחיים שלו ישתנו באמצעות סדרה של משמרות קטנות, מעוצבות במומחיות. ועם אחריות העשרה של Invisalign, יש לך אפשרות לעבור לחוטים וסוגריים אם המתבגר שלך מחליט שלא טיפול ב-Invisalign במהלך ששת החודשים הראשונים.

הם ממשיכים לנוע. ודא שהחיוך שלהם ממשיך.

טיפול Invisalign מעניק גם לך וגם לנער שלך חווית יישור שיניים טובה יותר בהשוואה לפלטה מסורתית.

  • מתקן מקרים פשוטים ומורכבים של יישור שיניים כאחד
  • מכוסה בביטוח אורתודנטי
  • חידושים קנייניים מספקים זמני טיפול קצרים עד 50%*
  • אין כאב משפשוף בסוגריים או חוטים שבורים ופחות ביקורים בלתי צפויים של אורתודנט
  • המשך ליהנות מכל המאכלים והפעילויות שהם אוהבים
  • מגשים נשלפים לצחצוח קל ושימוש בחוט דנטלי
  • סבירות גבוהה פי שניים לחיזוק ההערכה העצמית**
    * עם שינויי יישור שבועיים, בהשוואה לבלאי יישור שבועיים
    ** סקר ביטחון העשרה של Invisalign נערך בשנת 2014 וסקר 3,577 בני נוער אמריקאים בגילאי 13-17 ו-2,118 אמהות אמריקאיות לבני נוער בגילאי 13-17; בתוספת דגימת יתר של 101 אמהות לבני נוער בגילאי 13-17 שלובשות או לובשות מגני Invisalign שקופים. הסקר נערך על ידי Kelton, חברת תובנות ומחקר צרכניות עולמית מובילה.
    Invisalign והלוגו של Invisalign, בין היתר, הם סימנים מסחריים של Align Technology, Inc., ורשומים בארה"ב ובמדינות אחרות.
יישור שיניים טיפול אינויזליין לבני נוער

השאירו פרטים להצעה משתלמת ביותר!

אינויזליין מחיר יישור שיניים שקוף

invisalign

מעולם לא היה זמן טוב יותר ליישר את השיניים שלך עם המיישר השקוף המתקדם ביותר בעולם. משרדנו גאה להיות ספק מוסמך של מיישרים ברורים של

אינויזליין מחיר יישור שיניים שקוף

טיפול שלב ראשון עם Invisalign First

טיפול שלב א' עם Invisalign First Invisalign First clear aligner הוא סוג של טיפול שלב א' בילדים גדלים. הוא מיישר את השיניים תוך הרחבת הקשתות

יישור שיניים אינויזליין למבוגרים

אינויזליין למבוגרים

אינויזליין למבוגרים החיים שלך זזים. החיוך שלך צריך לעמוד בקצב. מיישרים ברורים של אינויזליין משתמשים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר כדי להעניק לך את החיוך הטוב ביותר

תוכן עניינים

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x